facebook twitter youtube
google plus
 
minule
příště
F1 19.červenec 2015
ger
VC Německa
TBA TBA kol

[clock]

VC Abu Dhabi
29.listopad 2015
VC Abu Dhabi
Yas Marina
01Miroslav Chvojka
INDEPENDENT F1 TEAM
Miroslav Chvojka
02Tomáš Konrád
INDEPENDENT F1 TEAM
Tomáš Konrád
03Martin Hodás
FREE TEAM
Martin Hodás
04Jan Frajbiš
F1 IC LIGA
Jan Frajbiš
05Jáchym Švejnoha
OBT 2015
Jáchym Švejnoha
 
Stahuj
 
GT3 cars AC - Módy  | 305 MB | 07/12/2015
Auta do hry, stáhněte, rozbalte a adresář CONTENT nakopirujte do hry, defaultně je tady: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa.
19 - USA - Indianapolis - Tratě  | 397 MB | 20/11/2015
Trať pro GP USA na okruhu v Indianapolis místo Yas Mariny. Stažený soubor zkopírujte do složky rFactor2/Packages a dejte nainstalovat přes managera.
19 - Abu Dhabi - Yas Marina - Tratě  | 165 MB | 16/11/2015
Trať pro GP Abu Dhabí na okruhu Yas Marina. Stažený soubor zkopírujte do složky rFactor2/Packages a dejte nainstalovat přes managera.
rFactor 2 Profile Changer v 1.1 - Utility | 90 kB | 08/03/2015
Pomůcka pro snadnou změnu Vašeho jména(nicku) pro rFactor 2.
Photoshop plugin - Utility | 4 MB | 22/02/2010
Plugin pro photoshop, aby uměl pracovat s dds soubory
 

shoutbox
témata
26/04/2019 - 09:47
>> nike air force 1 low dam...
(0 odpovědi)
26/04/2019 - 09:46
>> nike epic react flyknit ...
(0 odpovědi)
26/04/2019 - 09:44
>> nike react element 87 ro...
(0 odpovědi)
26/04/2019 - 05:36
>> nike air vapormax flykni...
(0 odpovědi)
26/04/2019 - 05:33
>> nike air vapormax 3.0 bl...
(0 odpovědi)
26/04/2019 - 05:30
>> nike air vapormax 3.0 pu...
(0 odpovědi)
>> Kompletní forum
 
online
anketa
Jaký je Váš oblíbený tým ve Formuli 1?

Mercedes

Williams

RedBull

Ferrari

Mclaren

jiný

Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host prohlíží si novinky
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host prohlíží si novinky
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host prohlíží si fórum
Host prohlíží si profily
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
 
Fórum zpráv > Sezóna 2013 > Ligové závody > 12 - ITÁLIE - MONZA - 03.09.2013
multipage «  1 2 3 4  »

PŘÍSPĚVKY


| Jan Pospíšil | M-Tech Racing odpovědět
Avatar


Videoreport z Itálie. Omlouvám se za koment Grin dělal sem po prvé ze záznamu a je to vidět příště to bude lepší.
 
18/09/2013 - 20:18 | offline | 115 příspěvků | registrován: 27.06.2011
+10
11 | Martin Hodás | PRO Racing odpovědět
Avatar
Yeah __tongue__.gif Monza bola posledna trat, kde sa mi roky nedarilo vyhrat, konecne to vyslo...
Trening bol dostatocny, s kolegom sme boli pripraveny na kazdu cast preteku, rychlost som mal od prveho dna, takze vsetko vyzeralo byt dobre... Velke problemy tu boli s brzdami ale tie sa mi nakoniec po dlhej dobe podarilo vyladit, takze som nemal takmer ziadne problemy. 

Q1 - okrem incidentu z prveho kola, kde sa medzi nas plietol Novacek a nasledne sme sa s kolegom zrazili, to prebiehalo hladko... obaja sme postupili s takmer totoznym casom, takze ciel sme splnili.
Q2 - chcel som pomoct kolegovi, ale ten za mnou urobil chybu a ja som tiez neodjazdil najlepsie kolo, takze som bol nakoniec az 3. Uz som si zvykol, ze mi tuto sezonu uchadzaju miesta o tisiciny, tentokrat mi ich chybalo 16...


S - Mal som dobru reakciu a odpich, ale nasledne som pretocil gumy a stratil trakciu, takze sa predomna dostal Radim. V druhej sikane ma dokonca z 50m takmer vybrzdil Frajbis. Inak musim pochvalit vsetkych, na to ake boli podmienky, start prebehol hladko bez kolizii úsměv


R - Jirka sa snazil od zaciatku utrhnut, ale na stastie ho Honza stihol zachytit a ja som sa rychlo dostal pred Radima. Vpredu sa zacalo superit a ja som sa mohol dotiahnut na kontakt. Nasledne sme sa az do 12. kola vozili a pravidelne si menili pozicie úsměv Raz sa nam podarilo striast Honzu, ale vdaka subojom nas znova dobehol. 

Strategia bola jasna, ale pre pripad velkych subojov bol po ruke aj plan B. Ten prisiel na rad, ked sa Sparca navzajom zostrelili. Ja som ziskal niekolko sekund naskok a videl som, ze Honza Jirku cakal, takze vdaka tomu ich suboj mohol pokracovat. Navyse sa k nim priplietli dalsi piloti a mne bolo jasne, ze z toho mozem vytazit. 

Este v tom kole som zasiel k mechanikom a softy som vymenil za hardy na 25kolovy stint. Bohuzial som vysiel za skupinkou 3 bojujucich pilotov, ale tych som lahko predbehol. Problemy robil len Brozik, ako v SPA. Clovek je rychlejsi, ide vedla neho, som na urovni jeho chladica a on do mna zrazu narazi a zablokuje ma, nonsens...

Bohuzial prve 3-4 kola som mal velmi slabe casy a tak som z toho nevyzmykal co sa dalo. To sa ukazalo po Jirkovom pite, kedy na mna stracal 10,5 sec. Par kol som to drzal stale nad 10, no zrazu mi zacal davat 3/4 sec na kolo a ja som vedel ze je zle. Tie 2-3sec co som nevyuzil, mi zrazu chybali. 
Tlacil som co sa dalo, aby som z pneu dostal to, co tam este zostalo, ale bolo to tazke. Avsak podarilo sa mi mozno 6 fakt dobrych kol, v ktorych som udrzal stratu len na par desatinach a to bolo rozhodujuce. Posledne 2 kola som uz isiel na istotu a daval si pozor v kazdej zakrute. V poslednom kole boli nejake predbiehania o kolo, tak som este viac spomalil, lebo raz som uz takto o vitazstvo na Monze prisiel úsměv 

V cieli velka spokojnost, kolega aj po mensich problemoch hned za nami, takze konecne nam vsetko vyslo aspon co sa tyka vysledku. Dufam, ze podobne VC este par krat zopakujeme úsměv Tesim sa na Singapur, mestske trate mam velmi rad, tak snad sa to prejavi aj na bodoch...

 
09/09/2013 - 08:53 | offline | 810 příspěvků | registrován: 11.03.2012
+2
| Alex Pete | odpovědět
Avatar
Já čekal, že vyhraju a nebo aspoň druhej, ale že to bude druhej od konce jsem nečekal. Visí nademnou spousty otazníků. Nemám se na co vymlouvat, jsem zklamanej a vůbec mi to nešlo. Nalítal jsem hafo kilometru v treninku, ve kterým jsem taky skoro nic neukázal. Nemám vůbec rychlost. Často dělám drobné chyby. 
Dostal jsem dneska jiné auto, to mě taky moc nepřidalo. Ouplně jiné vlastnosti, zvuk, kokpit, zrcatka čuměj moc do země, nastavit to už víc nešlo, musel bych nějak laborovat před závodem a na to uuž nebyl čas. 
Ještě jsem začal laborovat ze setupem, aby toho nebylo málo a nakonec jsem vzal auto, které na rovince plný nešlo přes 320. Jestli to měl tak každý, to nevím.
Kvalda tragedie. 
Start byl celkem klidný, nějakým způsobem jsem se dostal myslím i na 10 místo.
Posléze v Parabolice na výjezdu jsem dostal šmíra narval jsem to do svodidla.  Zajel jsem do boxu a pěkně jsem se vrátil před špičku, která mne pomalu dojížděla o kolo. Takže sem pečlivě hlídal, co se hlavně děje za mnou. To mě celkem bavilo, pouštěl jsem celou špičku, která posléze zajela do boxu, takže sem je zase všechny předjel a celé se to opakovalo, takže sem si v tomto směru celkem pěkně pozávodil, ve smylu pouštění jezdců o kolo. Doufám, že vše proběhlo ve vší počestnosti, poněvadž v zrcátkách jsem toho moc neviděl. 
Na výjezdu z Variante Ascari jsem dostal šmíra a narval do svodidla, auto kaput. Dobelhal jsem do boxu a tam auto odstavil.

Martinovi gratuluji a ostatním na bedně. Závod to byl jinak super.
 
08/09/2013 - 23:11 | offline | 19 příspěvků | registrován: 21.08.2013
0
| Martin Brož | Porsche F1 Team odpovědět
Avatar
@ Jan Pospisil napsáno:
dle čeho soudíš že jsi mi zkazil závod? ten kontakt jsem sice pocítil, ale auto jelo bez problému, takže za mě v pohodě ;-) plus kvituji že se umíš k věcem postavit čelem a když udělám chybu, tak ju přiznám, +1 ;-)
 
08/09/2013 - 22:37 | offline | 916 příspěvků | registrován: 18.02.2010
+6
| Jan Pospíšil | M-Tech Racing odpovědět
Avatar
Já nebudu psát moc dlouho není ani o čem. Chci začít tím že pogratuluji Hodásovi za vítězství, Tomanovi a Nováčkovi za podium a dalším co dojeli závod, ale teď se přesunu ke svýmu kašparskýmu výkonu.

R- Hned v úvodu závodu sem pokazil závod Brožovi naprosto idiotskou chybou, to je první za co se chci omluvit. Dále sem pokazil závod Dzurechovi když sem do něj najel v první zatáčce a následně sem ho sejmul když vjížděl do boxů a chci se mu za to velice omluvit. Nevím komu ještě sem zkazil závod ale případně se omlouvám. Mrzí mě že sem si udělal profil nebezpečného jezdce a že sem pošpinil Kimuru tímto závodem. Za to co jsem předvedl očekávám trest a ještě jednou se hluboce všem omlouvám za ten můj dnešní výkon.

Doufám že v Singapůru se očistím....
 
08/09/2013 - 22:24 | offline | 115 příspěvků | registrován: 27.06.2011
+3
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
Tak za mě dneska rovněž smíšené pocity. A to z důvodu několik kolapsů. Musím se omluvit kolegovi, který zezadu dotahoval a daroval jsem mu pozici bez souboje, pokračoval jsem tedy za ním a na top speedu jsem ho dojel v T1, jenže nulový přítlak mě opět překvapil, kdy v dostatečné vzdálenosti auto nebrzdilo. Naštěstí si toho Tomáš všiml a nechal mi opravdu množství prostoru, aby jsme to zvládli. Tome, moc díky a velký respect - škoda za tebe, že to nevyšlo na lepší flek.

Q - nakonec slušný čas, nic víc jsem nenatrénoval

S - start relativně dobrý,oproti těm minulým, skoro jsem udržel pozici do T1, ale jel jsem tak opatrně, že jsem udělal vrásky na čele Radanovi a Pavlovi K. . Promiňte kluci.

R - závod se mi jel výborně. Pokračuje neustále moje chyba, že nejsem vyježděný a cca co 3 kolo se mi stane nějaká chybka kde ztratím jednoduše 1-2s,,při celkovém součtu to pak naroste. Bylo několik soubojů, ale věděl jsem, že jsou ostatní lepší, takže jsem se snažil nedělat problémy. Výsledek tedy relativně dobrý, protože jsem své soupeře nechal zasebou, špatné je ta soustředěnost a nedělat drobné chyby. Opět mi v 27kole hry hodila do win a já to zašlápl, naštěstí na nejlepším místě a nikoho jsem neohrozil, akorát jsem přišel o místo. Nevěděl jsem vůbec kolik vydrží gumy, Radan napověděl, ale v boxech jsem nakonec obul na druhou část měkké. Neměl jsem vyzkoušené tak jsem zvolnil a v závěru jsem se zase snažil na to šlápnout.

Na lepší výsledek to asi nebylo,,,těším se na Singapore, to jsem nikdy nejel, takže jsem zvědav.Těm na bedně gratulace, opět super souboje - ostatním díky za účast.
 
08/09/2013 - 22:16 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
+1
88 | Jakub Ptáček | Pure PRO Racing odpovědět
Avatar
tak dneska nejdriv, spatny zacatek, ale nastesti se stastnym koncem...aspon jednou se na me usmalo.o)

prvni kvalda v pohode a postup, druha nevysla vubec...vyjezd mimo a jen diky tomu, ze L. Droopan nemel kolo, tak start z 9.pozice...

start probehl celkem dobre...drzel sem si pozici a utocil na kluky pred sebou...po druhe sikane se tam roztocil bohuzel J. POspisil a me nic jineho nezbyvalo a sel sem do kacirku...nastesti sem se moc nepropadl...tusim na 10.misto...pak sem tusim jeden namax predjel...vyuzil chyb souperu a dostal se tusim na 6.pozici za vedouci petku...dost me mrzel ten zacatek, kde sem nabral 10s ztratu, ale casy sem nemel vubec spatny a celkem drzel i krok...ale ztrata byla velika...za sebou sem mel tusim Filipa Pacaka a lehce jsem se mu vzdaloval...pak prisla neprehledna situace se zlutou vlajkou...mel sem pred sebou jeste radana o kolo a nestacil sem reagovat, za coz se omlouvam...myslel jsem, ze budu muset hned do depa to opravit, ale risknul sem to a jel s poskozenym autem...

na druhy stint sem nasadil hardy, ktery sem mel pekne dlouhy...nejspis diky poskozeni, ale druhy stint byl spatny...nedostal sem se pod 1,24...v treninku sem dokazal atakovat i 1,23s, ale diky chybam souperu se ke me naklonilo stesti a ja jel celkem v poklidu na 4.pozici...ke konci na me trosku na dalku tlacili radim a Martin B., ale diky naskoku sem to vsechno ustal a dojel si pro nejlepsi vysledek sezony...kolega vyhral, takze spokojenost....
 
08/09/2013 - 22:09 | offline | 784 příspěvků | registrován: 03.04.2010
+4
99 | Jan Nováček | Sparco Racing Team odpovědět
Avatar
Tak z dnešního závodu mam smíšené pocity,po povedené klafikaci a dobrých časech přišel start který se povedl,pár kol jsme jezdili s Jirkou ve vedenni s věčným prohazováním pozic což nahrávalo Martinu Hodásovi a blížícímu se Janu Frajbišovi.Martinu Hodásovi se podařilo se přiblížit se na dostřel a začli nervy drásající souboje kolo na kolo ve třech.Pak přišla tuším ve 13 kole moje školácká chyba,když sem byl v závěsu Jirky Tomana a Martina Hodase blokly se mi přední kola v téměř 346km/h a už mě bylo jasné že to do T1 nemužu dobrzit na požadovaných 60km/h.Toto skončilo ránou do Jirkova auta,Jirku to odhodilo naštěstí bez poškození nás obou,ale toho hned využil Martin a měl z toho okamžitě náskok necelých 6sec.Martin zajel po sléze do boxu a pit měl splněný,my s Jirkou jsme mysleli že měl nejakou kolizi nebo něco,pač zastávka byla celkem brzo.Do konce závodu se Jirka pokoušel dotáhnout rozdíl na Martina ale nepodařilo se Smutný .Nakonec vytoužené double se opět nekonalo Smutný
 
08/09/2013 - 21:57 | offline | 148 příspěvků | registrován: 24.02.2010
0
46 | Radim Podešva | F1 IC LIGA odpovědět
Avatar
Zklamání dneska z jednoho důvodu, že jsem vůl jak lampa. Jel jsem 1 zastávku se softy a v kole kdy jsem chtěl zajíždět do boxů, tak jsem si říkal, že to jedno kolo ještě vydrží. Asi 3x jsem se otočil v tom kole a ztratil kolem 40 sekund oproti ostatním. Začátek byl celkem dobrý, start se mi povedl a dostal jsem se před Martina, který mi to za chvíli vrátil. Tak nejak jsme se snažili ještě s Honzou Frajbišem držet vedoucí skupiny, ale zdržoval nás vzájemný souboj. Jednou jsem v Lesmo dostal lehčí smyk a otřel se o svodidla. Auto mi zežloutlo, ale jelo to v pohodě. Mohlo to být 4. místo bez problémů nebýt těch pozdních boxů. Ale zazávodil jsem si skvěle. Na ty první 3 jsem opravdu neměl, drželi jsme se jich spíš tím, že bojovali mezi sebou. Stíhací jízda byla celkem pěkná, akorát mi to Martin Brož vrátil ještě kolo před cílem. Chtěl jsem předjet před parabolicou, ale výjezd z třetí šikany mi nevyšel podle představ, tak nakonec 6. místo. Díky všem za závod :-)
 
08/09/2013 - 21:50 | offline | 3235 příspěvků | registrován: 18.12.2009
+2
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
@ Martin Brož napsáno:
nečetl jsem už,takže dnes otevřená Q a již opraveno, příště bude closed
 
08/09/2013 - 21:37 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
0
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
 
08/09/2013 - 21:35 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
+1
60 | Radan Hodek | RETRO TEAM odpovědět
Avatar
Tak závod tentokráte propadák na celé čáře.

Kvalifikační kolo, kdy jsem najížděl k dobru asi sekundu nedopadlo, protože jsem dojel Pavla Králíčka, ale na výsledku by to nic neměnilo.

Po startu jsem se dostal docela dopředu, díky potížím ostatních. Ale byla jen otázka času, kdy půjdou zase dopředu. Přesto se mi dařilo držet tempo. Ale někdy kolem 7. kola se auto nedalo udržet na silnici. Pneumatiky na pravé straně byly studené jak psí čumák. Plavalo to v šikanách neskutečně. Nakonec jsem už v 10. kole dojel pro nové gumy. Snažil jsem se je na rovinkách zahřívat, ale nic moc.

Na trati pak bylo někoilik nepřehledných situací. Například jsem brzdil na žlutých vlajkách, protože před šikanou stál Pavel, ale vůz za mnou to neubrzdil a rána zezadu. Naopak jak auto nedrželo, zažívalo za mnou několik kluků horké chvíle, nevěděli vůbec, kudy vůbec projedu šikanou a stalo se nejednou, že šli kvůli mě do hodin. Za to se moc omlouvám. Zvažoval jsem situaci, co s tím dělat a tak nachvíli polevil v soustředění a šup do štěrku a křídlo pryč, zároveň poškození závěsu kola.

Bylo rozhodnuto, trápení mé i těch co se ocitli za mnou bylo u konce.

Zajel jsem si v týdnu tréninkový závod, také mě stydly pneumatiky, ale rovnoměrněji a tak to nebylo tak, jako bych jel půlkou auta na vodě. Do závodu jsem změnil setup, který byl výborný na pár kol a nebyl vyzkoušený. Vše je o nedostatku času. Potřeboval bych si víckrát zajet tréninkový závod, zejména když se ukazují takové kolapsy v pneumatikách. Také zkušenosti co podniknout, aby se pneu zahřívaly líp, například tlak v pneumatikách, odklony, nebo kdo ví co ještě je zkrátka ještě neznámá věc, pro mě tedy. Takže uvidíme jak příště. Singapur jsem v životě nejel, zkusím tréninkovcě, jestli se vůbec naučím trať, pokud to bude s potížemi, raději nebudu vystavovat ostatní nebezpečí.

Monza se zdála být jako stvořená pro závod, který si šlo užít, ale má neschopnost zahřát pneumatiky, nebo chyba v nastavení vynesly pro tentokrát nemilosrdný ortel. Tak snad ostatní dojedete dobře.
 
08/09/2013 - 21:22 | offline | 332 příspěvků | registrován: 29.11.2012
+2
10 | Martin Prokeš | Superprix odpovědět
Avatar
Omlouvam se z dnešního zavodu,obě auta jsou asi volná.
 
08/09/2013 - 19:19 | offline | 39 příspěvků | registrován: 09.02.2012
0
46 | Radim Podešva | F1 IC LIGA odpovědět
Avatar
@ Martin Brož napsáno:
rFactor\UserData\Radim Podesva\Multiplayer.ini
Closed MP Qualify Sessions="1" 
 
08/09/2013 - 18:35 | offline | 3235 příspěvků | registrován: 18.12.2009
0
| Martin Brož | Porsche F1 Team odpovědět
Avatar
@ Jaroslav Lištvan napsáno:
no stačilo by aby řekněme poslední min 2 minuty nikdo neodcházel.. jinak prosímtě, minule nebyla bloknut Q aby do ní nikdo nevlezl, opravil jsi to?
 
08/09/2013 - 18:32 | offline | 916 příspěvků | registrován: 18.02.2010
0
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
Dneska téměř plné pole, to bude zajímavé,,,škoda, že je málo natrénováno .

Měl bych obrovskou prosbu - prosím ve warm up, snažte se neodhlašovat - míchá mi to neustále pořadím. Minule jsem vstoupil do zahřívajícího kola až 1s před začátkem, nehledě na to, že ve warm up nepotrénuju ani kolo s plným a netestnu start,,,
snažte se prosím neodcháze, nebo po třetím odchodu budete prostě startovat poslední.

děkuji
 
08/09/2013 - 18:12 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
+2
| Martin Brož | Porsche F1 Team odpovědět
Avatar
účast:

IC

Podešva

Dzurech

Sparco

Nováček

Toman

HTC

Hodás

Ptáček

Porsche

Brož

Frajbiš

Target

-----------

Andráši

AS

Švancara

Králíček

Škoda

Lištvan

Oulehla

Old Boys

Švejnoha

Hodek

Dudo Aliens

Droppan

Syrovatský

Apple

Pete

-------------

Namax

Brožík 

Pacák 

Superprix

---------

Prokeš

Kimura

Pospíšil

----------

 
08/09/2013 - 15:53 | offline | 916 příspěvků | registrován: 18.02.2010
+4
| Martin Brož | Porsche F1 Team odpovědět
Avatar
Porsche F1 Team - Martin Brož #4 / Jan Frajbiš #22
 
08/09/2013 - 15:49 | offline | 916 příspěvků | registrován: 18.02.2010
0
| Alex Pete | odpovědět
Avatar
Ale tak jsem to nemyslel. Tak jinak. Zajímá mi, jak hodně má setup vliv na čas. Fígl jsem myslel , jakože v nastavení auta. 
 
07/09/2013 - 18:27 | offline | 19 příspěvků | registrován: 21.08.2013
+2
88 | Jakub Ptáček | Pure PRO Racing odpovědět
Avatar
@ ALEX PETE napsáno:
hledej problem v sobe a ne v nejakych figlech...myslis, ze za par kol treninku budes jezdit vyrovnane se spickou? bude potreba jeste trenink, trenink a zase trenink....

ja jezdim uz pres 10let, mam i na svem konte i nejake vyhrane zavody na ruznych modech a tady sem jeste nejel zavod v kterem sem mel srovnatelnou rychlost se spickou...vzdy zatim neco ztracim...
 
07/09/2013 - 15:09 | offline | 784 příspěvků | registrován: 03.04.2010
+2
multipage «  1 2 3 4  »
 
nový příspěvek nový příspěvek    nové příspěvky neexistují nové příspěvky neexistují    zavřeno Téma zavřeno Téma


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

 
 

LiveRacers
Další­ partneři:   SimRacing.sk  |  Katalog firem - Portál-firem.cz|  F1 JC liga  |  Badlands-Motorsports
Copyright © 2006-2016, F1 IC liga, International Championship - Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv kopírování, publikování nebo šíření obsahu z těchto stránek je zakázáno bez předchozího písemného souhlasu F1 IC ligy. Optimalizováno pro Mozilla Firefox, Google Chrome, 1366x768+. Webdesign: Patrik Zajíc
TOPlist