facebook twitter youtube
google plus
 
minule
příště
F1 19.červenec 2015
ger
VC Německa
TBA TBA kol

[clock]

VC Abu Dhabi
29.listopad 2015
VC Abu Dhabi
Yas Marina
01Miroslav Chvojka
INDEPENDENT F1 TEAM
Miroslav Chvojka
02Tomáš Konrád
INDEPENDENT F1 TEAM
Tomáš Konrád
03Martin Hodás
FREE TEAM
Martin Hodás
04Jan Frajbiš
F1 IC LIGA
Jan Frajbiš
05Jáchym Švejnoha
OBT 2015
Jáchym Švejnoha
 
Stahuj
 
GT3 cars AC - Módy  | 305 MB | 07/12/2015
Auta do hry, stáhněte, rozbalte a adresář CONTENT nakopirujte do hry, defaultně je tady: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa.
19 - USA - Indianapolis - Tratě  | 397 MB | 20/11/2015
Trať pro GP USA na okruhu v Indianapolis místo Yas Mariny. Stažený soubor zkopírujte do složky rFactor2/Packages a dejte nainstalovat přes managera.
19 - Abu Dhabi - Yas Marina - Tratě  | 165 MB | 16/11/2015
Trať pro GP Abu Dhabí na okruhu Yas Marina. Stažený soubor zkopírujte do složky rFactor2/Packages a dejte nainstalovat přes managera.
rFactor 2 Profile Changer v 1.1 - Utility | 90 kB | 08/03/2015
Pomůcka pro snadnou změnu Vašeho jména(nicku) pro rFactor 2.
Photoshop plugin - Utility | 4 MB | 22/02/2010
Plugin pro photoshop, aby uměl pracovat s dds soubory
 

shoutbox
témata
19/02/2019 - 09:50
>> detail is quite delicate...
(0 odpovědi)
19/02/2019 - 09:01
>> Although GIF white shirt...
(0 odpovědi)
19/02/2019 - 08:59
>> money to wait a moment e...
(0 odpovědi)
19/02/2019 - 07:59
>> Be inferior to changing ...
(0 odpovědi)
19/02/2019 - 07:06
>> the shoe with year the m...
(0 odpovědi)
19/02/2019 - 07:04
>> the side focal point of...
(0 odpovědi)
>> Kompletní forum
 
online
anketa
Jaký je Váš oblíbený tým ve Formuli 1?

Mercedes

Williams

RedBull

Ferrari

Mclaren

jiný

Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host prohlíží si profily
Host čte kniha návštěv
Host prohlíží si profily
Host prohlíží si novinky
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host prohlíží si ankety
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte kniha návštěv
Host čte si fórum
Host čte si fórum
Host čte si fórum
 
Fórum zpráv > Sezóna 2013 > Ligové závody > 15 - JAPONSKO - SUZUKA - 13.10.2013
multipage 1 2  »

PŘÍSPĚVKY


| Martin Brož | Porsche F1 Team odpovědět
Avatar
stručné info od komise z Japonska - žádné tresty uděleny nebudou, nikdo přes bílou čáru z boxů nepřejel a co se zkracování týče v poslední šikaně nikdo nebyl venku více než 2x

v Indii to ale čekám krutější, pokud si někdo svými průjezdy není jist, ukládejte replaye tréninku a sami se mrkněte jak jedete, v rychlosti z kokpitu to může klamat... nikde se žádná úleva nepovolí (aspon to nikdo nenavrhnul) a tak platí že auto nesmí za bílou čáru a asi se podíváme i na Q
 
21/10/2013 - 19:58 | offline | 916 příspěvků | registrován: 18.02.2010
+1
18 | Jiří Toman | Sparco Racing Team odpovědět
Avatar
Tak na Suzuku jsem se dost těšil, i když jsem se celkem bál jenom toho jednoho týdne příprav. Celkově jsem asi natrénoval jenom něco kolem 150ti kol, ale cítil jsem, že to bude v pohodě. Dost zvlástní bylo, že jsme až do kvalifikace vůbec nevěděli, jak na tom ostatní jsou díky tomu, že až do šesté večerní nefungoval server. Auto se nám povedlo dobře nastavit, takže jsme do kvalifikace vstupovali se sebevědomím a jasným cílem ji vyhrát.

První část kvalifikace probíhala podle představ. Okamžitě jsem zajel nejrychlejší kolo a při svém posledním pokusu se dokonce dokázal přiblížit svému nejlepšímu času. Ale tady bych se chtěl velmi omluvit Jardovi za to zpomalení v Casio šikaně. Chtěl jsem si udělat odstup od jezdců předemnou a vůbec si neuvědomil, že může někdo být za mnou v rychlém kole, takže velká omluva.

V druhé kvalifikaci se mi povedlo zajet slušné kolo, i když jsem čekal o něco lepší čas. Dost času jsem ztratil v zatáčce Spoon, kde jsem byl dost široký a netrefil apex první části zatáčky. Naštěstí to ale stačilo na osmé pole position sezony. Honza nezajel špatný čas, ale bohužel byla kvalifikace tentokrát hodně vyrovnaná a jeho výkon stačil pouze na páté místo.

Věděl jsem, že start bude absolutně klíčový pro další vývoj závodu. Až ve warm-upu jsem si uvědomil, že nemám dobře nastavený první převod a že budu muset startovat přes spojku. To se mi nakonec povedlo úplně podle představ a dokázal jsem si udržet vedení po první zatáčce.

Začínal jsem na hardech a Lukáš Droppan od začátku dost tlačil. V Casio šikaně jsem musel čelit prvnímu Lukášovému útoku. Další přišel o kolo později na cílové rovince, kdy se za mnou vyvezl, ale naštěstí díky dobře nastavenému autu jsem byl schopen vedení udržet. Poté jsem se do toho konečně dostal a začal zajíždět dobré časy. Viděl jsem, že má Martin nějaké problémy, tak jsem tlačil, co to šlo. Rychle jsem si udělal dobrý náskok a blížily se boxy.

Při první zastávce jsem potkal Zdeňka Švancaru, který vyjel zrovna vedle mě, takže jsem musel trochu přibrzdit a ztratil nějakou tu vteřinu, rychle přezul na měkké gumy a vrátil se na trať za Honzu, který vydržel na tvrdých gumách ještě nějaké to kolo, protože jel strategii na jednu zastávku v boxech. 

Poté už to bylo v podstatě jenom o tom dovézt to do cíle. Auto bylo po celý víkend fantastické a i když jsme měli vyšší top speed než většina našich soupeřů, tak i přes to jsme byli schopni zajíždět v prvním sektoru časy rychlejší o dvě až tři desetiny sekundy než konkurence. Jednoznačně nejjednodušší vítězství v sezoně. Jen škoda Honzy a jeho špatného výběru strategie. Mohl být double. Ale i tak jsem spokojen. Konečně vyšlo absolutně všechno.

Za dva týdny v Indii úsměv úsměv
 
14/10/2013 - 20:09 | offline | 171 příspěvků | registrován: 07.08.2011
+3
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
@ Jan Frajbiš napsáno:
jojo,,uznávám,,,je to logické,,,
 
14/10/2013 - 19:53 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
0
22 | Jan Frajbiš | F1 IC LIGA odpovědět
Avatar
@ Jaroslav Lištvan napsáno:
To fakt nejde aby se dojížděly kola ztráty promiň úsměv pak všichni pojedou pomalu a ty se tam budeš proplejtat? V F1 je naprosto stejnej systém, že potom co projede cílem vítěz tak je konec, šmitec úsměv Ani si nedovedu představit že by to bylo jinak. 
 
14/10/2013 - 18:05 | offline | 522 příspěvků | registrován: 20.09.2012
0
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
Mmm, asi máte pravdu ,,,
 
14/10/2013 - 15:12 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
0
99 | Jan Nováček | Sparco Racing Team odpovědět
Avatar
Tak asi největší dilina sem já..jako jedinej strategie na jednu zastávku..myslel sem si že tím vytěžim dost ale nakonec sem jeeště prodělal Smutný nějak tu asijskou část flákam snad se povede v Indii,jinak gratulace partákovi za paradní výkon..
 
14/10/2013 - 14:32 | offline | 148 příspěvků | registrován: 24.02.2010
0
11 | Martin Hodás | PRO Racing odpovědět
Avatar
@ Jaroslav Lištvan napsáno:
niektori dokonca rataju s tym, ze dostanu +1 kolo, a tak tomu prisposobia pneu strategiu, palivo atd úsměv to ze ma niekto v "poslednom" kole lepsie gumy, to uz je len chyba zleho nacasovania strategie a nevyuzitie jej plneho potencialu, resp chyba (v rychlosti) jazdca, ze tych par sekund nedobehol...Wink jednoducho ak chce pilot pomyslat na body, nesmie dopustit, aby sa dostal presne do takej situacie, aku si opisal Wink
 
14/10/2013 - 13:16 | offline | 810 příspěvků | registrován: 11.03.2012
0
| Martin Brož | Porsche F1 Team odpovědět
Avatar
@ Jaroslav Lištvan napsáno:
vůbec nevím o závodech kde by se dojížděli kola ztráty, vždy když je v cíli první tak pro ty za ním platí šachovnicová vlajka... si vem jak by to vypadalo když ten první oslavuje, jede pomalu či co dělá a kolem něj by ještě měl někdo o kolo zpět závodit úsměv s tím že máš kolo ztrátu a tak pojedeš celkově o kolo méně prostě musíš počítat
 
14/10/2013 - 11:43 | offline | 916 příspěvků | registrován: 18.02.2010
+1
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
@ Jáchym Švejnoha napsáno:
Ale jelo ti to skvěle, od doby co máš špatnou ruku ti to jede čím dál líp.
Já udělal několik taktických chyb - opět. Rozmyslím si strategii a pak v závodě se mi motá v hlavě několik variant a pak to stojí za prd. Teď jsem musel díky kolizi měnit hned v 8 kole. Změnil jsem na softy, kupodivu jsem vás dojel, současně jsem šel do pit a byl jsem rozhodnuty zase softy,,,ale jak jsem byl u vas, tak jsem dal hardy, abych nejel znova za dalších 8 kol. Jenže nešlo stíhat vaše tempo. Ale zase bych na hardech možná dojel. Jenže asi 7 kol před koncem, jak jsi vyjel z boxů a pelášil zamnou, na kopečku mi to ulítlo do bariery,,zase křídlo a bylo to v čudu. Asi jsem neměl šanci tě udržet za sebou na mých ojetých hardech, když jsi měl čerstvé softy, ale mohlo to být zajímavé,,,škoda

Pořád mi leží v hlavě to dojíždění do cíle. Když projede první - pro všechny za ním závod končí. Vemme si příklad: jede pilot na 10 místě na ojetých pneu, na 11 místě jede pilot na novějších pneu - ztráta na 10 místo 2s. Mezi němi jede jezdec na 1 místě - ten projede cílem a pilot na 11 místě končí. Přitom kdyby mohl dojet své kolo, určitě by dojel toho na 10 místě a možná pozici vybojoval. Takhle ve výsledku se mu ještě napíše, že ztratil kolo navíc. Přitom mohl bojovat o 1 bod. To asi není dobré řešení, nebo se pletu a chápu to špatně?
 
14/10/2013 - 11:10 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
0
69 | Jáchym Švejnoha | OBT 2015 odpovědět
Avatar
@ Jaroslav Lištvan napsáno:
Dík Jardo. Já pro jistotu nafasoval ještě jednu pentli v závodě, za rychlost v boxech, sem nestih dobrzdit, asi o 3km/h :-D A na startu sem zas místo odmáčknutí omezovače podřadil, splašil se mi palec.
Tady v tom závodě sem musel upravit těžce převodovku, měl sem strašně dlouhou trojku, v těch zatáčkách na začátku sem nemoh vůbec řadit, to jednou rukou nešlo. Tak sem tam vlít vždycky na 4, po první zákrutě sem tam kop 3 a jel sem na ní až do toho kopečka nahoru.
http://i197.photobucket.com/albums/aa200/jac69_album/2013-10-14-09-05-39.png~original
http://i197.photobucket.com/albums/aa200/jac69_album/2013-10-14-09-05-58.png~original
http://i197.photobucket.com/albums/aa200/jac69_album/2013-10-14-09-06-24.png~original
http://i197.photobucket.com/albums/aa200/jac69_album/2013-10-14-09-07-14.png~original
 
14/10/2013 - 09:12 | offline | 516 příspěvků | registrován: 08.09.2012
+4
11 | Martin Hodás | PRO Racing odpovědět
Avatar
jak sa hovori, "good recovery", takze spokojnost úsměv

za tyzden som nemal moc cas, dostal som sa k tomu na riadny trening vlastne len raz, aj to prave vtedy, ked padol nas server, takze zvysok offline... prakticky odvtedy som sa k tomu dostal az dnes, a slapal som stinty s plnou az do Q, aby som stihol najst co najlepsiu strategiu ale zdaleka sa to nepodarilo vsetko stihnut, takze som vymyslel len nieco viac-menej na istotu, cim sa nedalo nic pokazit...


Q1 - dost som sa tam lomil s Novackom, takze casy nic moc. Skusil som aj stint sam, ale po predoslych testoch som nebol rozjazdeny s plnou, co sa ukazovalo hlavne v prvom sektore, kde som potreboval z vyssich kridel dostat co najviac...7. miesto hovori za vsetko

Q2 - tu som sa uz zlepsil, aj ked nie tak ako by som si predstavoval. Odstup od Jirku nebol velky, ale bohuzial som doplatil na dnesne zvlast vyrovnane pole a tak z toho bol az 4. flek

S - vedel som, ze musim super odstartovat. Bol som tesne vedla Jana, ale ten do mna nasledne cukol a bol som za nim. V T1 som navyse dostal ranu od Malika, ale na stastie bez nasledkov...

R - auto proste nechcelo ist. Nemal som vyraznejsie problemy s riadenim, ale proste chybali casy. Trojica predomnou bojovala a ja som sa im vobec nepriblizoval. Az v 3. kole sa mi podarilo zautocit na Frajbisa, ale dostal som ranu v T1 zavod o win pre mna v ten moment skoncil. 
Siel som zvonka a necakal som, ze Jan pojde az tak zvnutra do tej zakruty. Nechal som tam miesto na jedno auto, ale pod tym jeho uhlom sa to nedalo vytocit a dostal som ranu, ktora ma poslala do hodin. Auto som ukontroloval a bez zastavenia som mohol hned pokracovat, ale dolezite bolo, ze som necitil ziadne poskodenie. (Incident nebol uplne jednoznacny a v konecnom vysledku som moc netratil, takze asi nema zmysel to riesit...)
Z 8. miesta som zacal zachranovat situaciu. Bohuzial auto na softoch stale nepracovalo. Dobehol som kolegu, ktory bojoval s Brozom, ktoreho som po jeho chybe tesne predbehol. Nasledne som vyuzil kolegov suboj s Malikom, aby som sa dostal medzi nich a Martina predbehol. Bohuzial som si myslel prilis skoro, ze uz je po suboji a Martin mi to v T1 vratil, takze som musel este chvilu bojovat, kym som ho udolal.
Do konca stintu som este obehol spomalujuceho Lukasa a siel som na skory pit, aby som stiahol 5sec stratu na chalanov predomnou.

Dal som znova makksie gumy a vysiel som par sec za Tomasom Oulehlom. Nebyt tej straty, tak som pred nim a mam cisty vzduch. Takto som cakal na suboj prave vtedy, kedy som potreboval stiahnut naskok superov. Na stastie Tomas mi svoju poziciu bez boja prepustil a ja som mohol tlacit dalej, diky Wink Kedze Honza siel na 1 pit, tak som ho v pite obehol a k Janovi som sa priblizil na necele 2 sec myslim. Teste pred neho vysiel po pite Jirka, co bola skoda, lebo keby bol medzi nami, este to mohlo byt na chvilu zaujimave a mohla vzniknut nejaka situacia, ktora by ho donutila chybovat... Rozdiel medzi Janom bol asi cely stint rovnaky, kym som nezasiel na posledny pit, kde som na dlhy stint zobral hardy. 

Zacal som tlacit, aj ked opat tie prve kola neboli nic moc, kym som zacal jazdit casy, na ktory som bol zvyknuty. Napriek tomu to stacilo na naskok necelych 5 sec, ktory som udrziaval aj napriek starsim gumam. Ako inych, aj mna prekvapilo, ze sa to dnes dalo odjazdit na 1 pit. Par kol pred koncom som dobehol Honzu a mal dost sil na to, aby mi niekolko kol vzdoroval, comu pomahal aj jeho top speed. 
Pri vyjazde do kopca som uz Honzu podbehol, ale zrazu cukol smerom ku mne a ja som musel pre istotu z plynu, vdaka comu suboj este dlho pokracoval a Jan sa priblizil az na 1,5 sec. 
Na stastie sa cez Honzu nedostal hned a az do konca preteku som rozostup drzal na urovni 1,7-2 sec, co bola dost bezpecna vzdialenost na to, aby som nemusel vyrazne riskovat...

Vzhladom na podmienky teda s vysledkom spokojnost, cely pretek som sa nenudil úsměv Samozrejme vykonnost by bola na suboj s Jirkom ale 2. miesto je aj vzhladom na kratku pripravu podla planu. Navyse kolega mal konecne super rychlost a aj ju vyuzil, takze viac-menej spokojnost úsměv Tesim sa na Indiu...

 
13/10/2013 - 23:56 | offline | 810 příspěvků | registrován: 11.03.2012
+2
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
@ Tomáš Oulehla napsáno:
Tome velká gratulace, konečně se nám podařilo připsat nějaký bodík na konto Škodovky. Super, s tím zbytkem se musíme ještě poprat.

Hezký taky zajel Jáchym Š. - po trestu za nebezpečné vrácení na trať v Koreji si vysloužil posun 5 míst na startovním roštu (stejně jako Toman za Itálii). Kvalifikoval se na 11 místě a tedy start z poslední 16 pozice. Bojoval jako lev a je z toho kvalitní výsledek. Nejspíš bez penalizace by urval dnes první bod pro Old Boys.
Jáchyme velká gratulace k jízdě v závodu.
 
13/10/2013 - 23:47 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
+1
22 | Jan Frajbiš | F1 IC LIGA odpovědět
Avatar
Od Suzuky jsem neměl žádná očekávání, i když podle časů z tréninku jsem si říkal že v TOP5 bych měl být.

Q - V Q1 jsem se vytáhnul v prvním kole za Lukášem Droppanem, s mým vysokým přítlakem jsem za ním byl schovaný a hrozně mí to pomohlo. Další pokusy jsem už ani nezkoušel, nezlepšil bych se. V Q2 jsem to zkusil stejně, a myslím že jsem jel opět za Lukášem, ale moc mi ujel v out-lapu. Třetí místo na startu ale bylo taky super, co si budeme povídat. 

Odpich na startu byl průměrný, nic jsem neztratil, Martina Hodáse jsem udržel za sebou, takže to nebyl velký problém. Po pár kolech se martin hodně přiblížil na cílové rovince. Věděl jsem na čem sem, myslel jsem si že ho za sebou neudržím, ale jeho rychlost nebyla taková jak jsem myslel, v nájezdu do první zatáčky jsem brzdil o hodně dřív, snažil jsem se trochu nechat místo, ale MArtin taky asi nebrzdil uplně pozdě a šli jsme lehce do sebe bohužel. Ještě jsem neviděl replay, ale omlouvám se případně, myslel jsem na to celý závod. Poté jsem pár kol bojoval s Honzou Nováčkem, ale byl rychlejší na topspeedu takže to pro mě bylo těžké, dokázal jsem ho předjet až po jeho slabčím nájezdu na cílovou rovinku. 

Na časech jsem sledoval jak mě dojíždí Martin Hodás, po prvním pitu jsem ještě zůstal před ním, ale po druhém pitu vyjel asi tři vteřinky předemnou. Sjel jsem jeho i Honzu Nováčka (jedoucího na 1 pit, což jsem vůbec netušil, takže jsem jel co nejrychleji to šlo) v jejich souboji, bohužel jsem ho nedokázal využít a při pokusu o předjetí Honzy jsem šel lehce ven. Nakonec jsem Honzu předjel na brzdách v poslední šikaně, jeho gumy už asi měly dost. S Martinem jsme pak dojeli v těsném rozestupu, ale ani omylem jsem neměl šanci ho předjet. úsměv Pro mě tedy příjemné překvapení, hlavně díky odstoupení dalších rychlíků. Gratulace Jirkovi, dneska jel fakt skvěle. 
 
13/10/2013 - 23:17 | offline | 522 příspěvků | registrován: 20.09.2012
+3
55 | Tomáš Oulehla | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
Yeeeeeees. Po velmi dlouhé době body.

Japonsko mám rád, ale za týden jsem natrénoval jen pár kol, takže jsem si vůbec nevěřil.
Další trénink byl až dnes v podvečer, časy nic moc. Zlepšení přinesla až kvalda, tam jsem zajel můj zatím best čas na této trati. Takže Q spokojenost.

Při startu jsem ztratil pozici, ve prospěch Z.Švancary.

Snažil jsem se ho předjet, to mi z hlediska opatrnosti nešlo, ale Zdenek dělal drobné chyby, tak jsem se přes něj dostal, a snažil se mu vzdálit. Strategii jsem si rozmyslel na 2 pity, a celý závod na hardech. Vlivem různých strategií jsem prakticky 2 a 3 stint jel sám, udržoval odstupy a hlavně koncentraci, tu tedy není moc o čem psát. Strategicky mi závod vyšel, měl jsem sice 2 výlety do štěrku, ale porazil jsem piloty tam u nás z konce pole , pro mě malé vítězství okořeněné body.

Gratulace na podium, ale i těm všem kteří dojeli, skvělý závod dnes.

Teď ovšem následují 3 tratě které neznám, ale věřím, že naše soupeře Škodovka opět udolá.

Čaute
 
13/10/2013 - 22:57 | offline | 118 příspěvků | registrován: 06.04.2012
+3
88 | Jakub Ptáček | Pure PRO Racing odpovědět
Avatar
na japonsko sem se tesil...rychlost jsem celkem mel, ale spicka byla velmi vyrovnana...

kvaldu sem nezajel uplne optimalne a start az z 8.pozice...ale to uz jsem si zvykl, ze ty kvaldy nejsou u me nic moc...

start probehl dobre a ja si udrzel svoji pozici...mel sem pred sebou Martina B., mel jako obvykle auto nastavene na zatacky...takze na top speed sem mel velkou vyhodu...celkem rychle sem se dostal pred nej...pak se predemnou zjevil M. Malik...tam to byl trosku orisek...dokazal sem se pred nej dostat pred zaverecnou sikanou, ale tvrde mi to vybrzdil do sikany...jeste ze sem s jeho agresivitou pocital a tu sikanu sem vyklidil...pak uz to bylo ok a bylo tam nekolik peknych souboju...v tu chvily se za mnou zjevil jeste kolega, ktery mel nehodu...prohodili jsme si pozice a konecne zbavili se Malika...

po prvnich pitech byl tesne za mnou opet Martin B....pekne mi zatapel, ale tam sem cekal, ze pojede o jednu zastavku navic, ale udrzel sem ho za sebou...ke konci stintu se za mnou zjevil H. NOvacek...cekal jsem, ze jel prvni stint dlouhej a ze na posledni dva nasadi softy...on ale dost necekane zvolil jednu zastavku...ke konci se mi tedy postaral o zabavu, kdyz sem ho rychle dotahoval...v poslednim kole uz jsem ho mel na dohled, ale v premire snahy jsem sel do polohodin a Honza tak odolal.o)


 
13/10/2013 - 22:16 | offline | 784 příspěvků | registrován: 03.04.2010
+1
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
Tak dnešní závod.

Q - no nejdříve mě docela naštval J.Toman, kdy si přibrzdil před poslední zatáčkou, aby siu udělal prostor před sebou-vyjížděl to kolo z boxu-já jel ostré. Naštěstí jsem pak zajel dobré kolo. Tady jsem víc neuměl dát, takže v pohodě. Konkurence však byla proti mě ,,,dobrá práce kluci

S- tam jsem prováhal ten moment a myslím všichni zamnou taky, naštěstí. Takže jsem si udržel svoje.

R - po startu jsem udělal chybu a šel na poslední místo. Dojel jsem Kralíčka, s Radanem jsme se chvíli naháněli a když jsem byl za ním tak mu to uletělo na obrubníku a já vrazil do něho. Já přišel o křídlo takže v 8 kole pit (12s) - Radan pokračoval, takže snad dobré. Zvažoval jsem strategii, nakonec jsem nasadil softy. Tím jsem si hodně pomohl a dotáhl jsem se až na 11 místo, tím jsem si vyrovnal s ostatními dobu zastávky v pit. 2 pit jsem zvolil hardy - protože na softech bych to nedojel, ale měl bych lepší časy (možná velká chyba). V boxech jsem ztratil nějakou pozici, ale mohlo mi to teoreticky vydržet dokonce. Jenže mi to 10kol před koncem ustřelilo na obrubě a šel jsem na pit pro softy, než jsem tam dojel, ztratil jsem spoustu času.

Dnes to mohlo vypadat hezky - od 10 místa jsme měli skoro shodné časy,,ale 2 křídla v čudu, to se mis stálo naposledy snad ve španělsku ( tam jsem to rozbil totál )
Výborně jsem si zajezdil, celou dobu jsem se výborně bavil, až do doby, než mi uletělo podruhé křídlo.

Děkuji všem za dnešní race, nejlepší závod sezony, ikdyž výsledek tomu neodpovídá.
Gratulace bodovaným,,,za 14 dní v Indii-pro mě neznámou, takže to zas bude
 
13/10/2013 - 21:55 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
+2
45 | Jaroslav Lištvan | GYROL F1 TEAM odpovědět
Avatar
 
13/10/2013 - 21:41 | offline | 457 příspěvků | registrován: 05.11.2012
0
17 | Lukáš Droppan | Sparco Racing Team odpovědět
Avatar
Nedalo sa mi napísať skôr...  Takže za Dudo Aliens Racing :

Lukáš Droppan

Jirko dnes nejde... 
 
13/10/2013 - 18:23 | offline | 175 příspěvků | registrován: 30.06.2010
0
87 | Lubomír Niče | Team Target odpovědět
Avatar
@ Michal Cvopa napsáno:
já už kdysi dávno psal že pojedu až poslední 4 závody, takže dnes ještě naposledy nejedu
 
13/10/2013 - 16:32 | offline | 273 příspěvků | registrován: 13.07.2010
0
| Martin Brož | Porsche F1 Team odpovědět
Avatar
účast:


IC

----------

----------

Sparco

Nováček

Toman

HTC

Hodás

Ptáček

Porsche

Brož

Frajbiš

Target

-----------

----------

AS

Švancara

Králíček

Škoda

Lištvan

Oulehla

Old Boys

Švejnoha

Hodek

Dudo Aliens

----------

----------

Apple

----------

----------

Namax

Brožík

Pacák

Superprix

----------

----------

Kimura

----------

----------

 
13/10/2013 - 14:02 | offline | 916 příspěvků | registrován: 18.02.2010
0
multipage 1 2  »
 
nový příspěvek nový příspěvek    nové příspěvky neexistují nové příspěvky neexistují    zavřeno Téma zavřeno Téma


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

 
 

LiveRacers
Další­ partneři:   SimRacing.sk  |  Katalog firem - Portál-firem.cz|  F1 JC liga  |  Badlands-Motorsports
Copyright © 2006-2016, F1 IC liga, International Championship - Všechna práva vyhrazena. Jakékoliv kopírování, publikování nebo šíření obsahu z těchto stránek je zakázáno bez předchozího písemného souhlasu F1 IC ligy. Optimalizováno pro Mozilla Firefox, Google Chrome, 1366x768+. Webdesign: Patrik Zajíc
TOPlist